fredag den 14. marts 2014

Velskomstvideo på vej....


Har følt mig som "moviestar" de sidste par uger...men det bliver jeg alligevel aldrig!!!
 
Alligevel har jeg fået optaget en velkomstvideo til hjemmesiden, så I alle kan se hvem der står bag CS Beauty ApS. Lige nu står der lidt omkring mig og hvordan jeg fandt Minus417 under fanen "om os". Men nu kan I også snart se hvem I snakker med når I ringer til CS Beauty eller mailer.
Samtidig gennemgår jeg kort i videoen vores forskellige linjer i serien.
Men alt det kan I se og høre mere om, når filmen er klar til at blive fremvist her på siden.
 
Et klip fra dagen


Manden bag kameraet hedder Michael og har firmaet Mivmedia.dk, Michael har mange års erfaring bag kameraet og er virkelig dygtig til at vejlede og rådgive omkring video til hjemmesider.
Michael er utrolig grundig og brugte en time på at stille alt udstyr op til denne optagning. Lyset skulle falde rigtigt og lyden skulle være god. Herunder ses lidt billeder fra dagen.
 
Produkterne bliver optaget
 
Michael i gang med opstilling


I kan komme i kontakt med Michael på www.mivmedia.dk eller tlf: 60814067 hvis I også kunne have interesse i at få lavet en video omkring jeres virksomhed.



I dag har jeg tilbragt en time med Kennet Wedel der har www.dinkostvejledning.dk.
Jeg skal medvirke i hans  FitTV nyhedsprogram, hvor jeg giver gode skønhedstips. Da FitTV selvfølgelig omhandler træning, motivation, sund livsstil osv. har jeg givet skønhedstips ang. hudpleje og træning.

Et af mine skønhedstips omhandler at rense huden efter træning. Når man skal i bad efter træning er der mange der husker at bruge sæbe til at rense kroppen med, hvorimod ansigtet bare bliver renset med vand.
Men det kan altså ikke gøre det, vi børster jo heller ikke tænder med vand og uden tandpasta. Der skal renseprodukt til at få sved, talg og fedtstof væk fra huden. Når man træner får man det varmt og porerne i huden åbnes, hvis ikke disse bliver lukket igen, sidder snavs, talg og forurening i de åbne porer og giver urenheder. Derfor er det vigtigt at få renset sved og talg væk med renseprodukt og derefter lukke porerne med en toner.

Til sidst påfør fugtighedsgivende creme til huden. På denne måde kan du holde urenhederne væk.

Følg med på FitTV og få flere gode skønhedstips i forbindelse med træning.



/Camilla - Ejer af CS Beauty ApS

 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar