søndag den 22. juni 2014

Åhh åhh solbrændt...hvad gør jeg nu?

Har haft den skønneste weekend i sommerhus i Hals i Nordjylland.
I går var der godt nok silende regnvejr, men en gå tur i silende regn og hjem til et varmt fodbad og et spil matador, er nu heller ikke så dårligt.
 
Så skete der det i dag at vejret har været solrigt, men blæsende. Jeg tænker jeg lige kan sætte mig ud i solen en halv time, og i og med at der blæser og solen ikke virker skarp, så glemmer jeg solcremen.
 
Så nu betaler jeg virkelig bøden for dette. Ja jeg ser ca. sådan ud!!!
 
Click display images to see the image
 
Det er ligesom bare kommet snigende i løbet af dagen.
 
Hvad gør man så?
 
Et godt råd er selvfølgelig at bruge solcreme så dette ikke sker. Når skaden er sket er det aftersun eller anden creme med kølende og fugtgivende ingredienser.
 
Jeg sidder lige nu med de her tre produkter, som alle er gode til solskoldet hud, der skal beroliges, køles og heles.
 
 
 
Fra venstre Mineral Peel-Off mask, denne masker fjerner blidt og skånsomt døde hudceller med en kølende gelemaske. Den er super lækker og kølende og få på huden og forbereder huden på bedre optagelse af andre cremer. I midten Time Control Cinderella Lifting mask, genopbyggende maske med ingredienser som aloe vera, Shea butter, kamille og lavendel. Meget kølende maske der beroliger huden og genopbygger. Samtidig giver den skøn skøn udstråling og har en her og nu effekt på rynker og slap hud. Til sidst er det vores Aromatic Body Butter der er baseret på Shea butter, som er meget rig og nærende. Perfekt som bodylotion efter en tur i solens skrappe stråler.
Lige hvad den solskoldede hud har brug for :-)
 
PAS PÅ SOLEN DERUDE...den kan gøre skade på huden.
 
//Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar