lørdag den 19. juli 2014

Ansigtsmasker...UHMM!!

Min første feriemorgen har været idag, og den er blevet udnyttet 110%. Startede dagen med en frisk løbetur, hvorefter jeg skulle hjem og pakke kufferten til en tur i sommerhus.
 
Så hvorfor ikke udnytte tiden og pleje huden imens der bliver pakket til den helt store guld medalje.
 
Jeg valgte følgende 3 masker som min hud skulle forkæles med idag, men hvorfor lige dem?

Minus417 Mineral Peel-Off Mask kr. 269,-

Minus417 Mud Beauty Mask kr. 269,-


Minus417 Cinderella Lifting Mask kr. 425,-
 
 
1. Peel-Off mask er den mest kølende gele maske der frisker huden op og fjerner de døde hudceller på en blid og skånsom måde. Alle kan bruge denne maske, selv meget sart hud med mange karsprængninger. Jeg valgte denne maske for at blive kølet ned efter løbeturen og fordi det er en super god idé at forberede huden på solen ved at fjerne de døde hudceller.
 
2. Mud Beauty Mask - gør huden smuk, hvis man har tendens til urenheder. Jeg har lige været så uheldig at få nogle bumser hist og her (måske pga. lidt is og grill mad), så mudder masken går ind og trækker det overskydende talg ud af huden og sammentrækker porerne, så jeg kan komme af med de irriterende bumser.
 
3. Cinderella lifting mask er egentlig til folk med rynker og slap hud. Men den er så fantastisk lækker!! Så den skulle jeg bare lige forkæles med idag på min første feriedag. Det er en let gele konsistens der er super frisk og kølende på huden. Masken genopbygger en ældre hud (hmm har jeg hvis ikke brug for endnu), men så kan jeg udnytte at den også sammentrækker porerne (der hvor urenhederne kommer ud af) og giver en skøn udstråling til huden.
 
Dette program tager præcis 40 min. og har pakket imens, så jeg har egentlig ikke spildt tid på det. Men sidder nu tilbage med en strålende og silkeblød hud, der er klar til sol og sommer.


//Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar