torsdag den 8. oktober 2015

Har du prøvet de unikke bodypeelings fra Minus417??

Lidt en "hyggelig" historie, men det var faktisk dette produkt, der fik mine øjne op for Minus417 fra Det Døde Hav. Jeg var nemlig en tur på ferie i Spanien, hvor jeg blev fanget af en sælger der stod og solgte Minus417. Hun syntes absolut jeg skulle prøve produkterne, så jeg fik lidt salt i håndfladerne og skrubbede løs.
 
 
 
Jeg arbejdede dengang ved Matas og havde tidligere arbejdet i parfumeri, så tænkte at det sikkert "bare" var et produkt i rækken og jeg kendte jo ALLE produkter. Men der tog jeg fejl, og fandt straks ud af, at hvis jeg kunne blive så fascineret af dette produkt, købe det med hjem (det var meget dyrere i Spanien end det er herhjemme), og samtidig være vidende om at hele skabet derhjemme var fyldt op med bodypeelings, så var det her produkt altså helt UNIKT.....
 
Det har jeg heldigvis ikke været den eneste der syntes, for nu er det på 7´ende år vi arbejder med Minus417 bodypeelings og folk bliver stadig lige forelsket i dem når de prøver dem.
 
Vil du undgå tørre vinterben, så anskaf dig en Minus417 aromatic bodypeeling, men du må KUN bruge den 3 gange ugentligt - jeg skriver KUN fordi man bliver helt vild med den og har lyst til at bruge produktet hver eneste dag man bader.
 
Peelingen kan anvendes til mange forskellige formål. Vi har både solgt produktet til mænd (specielt håndværkere, landmænd eller lign.), til brug på hele kroppen, til ældre mennesker der ønsker lidt ekstra godt til de tørre hænder i vintertiden og til de ru og tørre hæle om sommeren.  

 
God fornøjelse
 
De bedste hilsner
Camilla 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar